Services

Mystery (E-)Shopping-0

De mystery shopping diensten van INTOFASHION zijn op maat gemaakte en zorgvuldig uitgevoerde programma’s die een onafhankelijke indruk van uw operationele procedures, gedragscode en de werkelijk gevoelde ervaring van uw klanten weergeven. Onze ervaren mystery shoppers zullen een persoonlijk bezoek aan uw (web)winkel brengen op verschillende momenten en bij verschillende gelegenheden, zonder dat uw personeel hiervan op de hoogte is, om zo dezelfde ervaring als uw klanten te ondergaan. De resultaten zullen in een gedetailleerd rapport worden gepresenteerd, zodat u, indien nodig, uw toekomstige strategie kunt wijzigen om het tevredenheidsniveau van de klant te verhogen.

Twee of meerdere sessies kunnen gedurende het jaar worden uitgevoerd om u van een volledige ontwikkelingsanalyse te voorzien. Indien u meerdere filialen heeft, zorgen we ervoor dat alle bezoeken onderling vergelijkbaar zijn.

Op basis van ons mystery shopping rapport kunnen wij, indien nodig, aanvullende en aangepaste coaching en training verzorgen; onze analyse en aanbevelingen zullen uw medewerkers helpen om eventuele zwakke punten in hun klantenservice te overwinnen. INTOFASHION brengt samen met u verbetergebieden in kaart en zorgt ervoor dat uw medewerkers uw klanten nog beter van dienst zullen zijn.

 

Wat wij bieden:

  • Een gedetailleerd rapport, gebaseerd op persoonlijke bezoeken, dat aangeeft waar uw team succesvol is geweest in het creëren van de perfecte saleservaring en hoe de personeelsinteractie met klanten verloopt;
  • Het in kaart brengen van eventuele knelpunten en aanbevelingen om de dienstverlening te verbeteren;
  • Volledige analyse van de klantenserviceontwikkeling na de verschillende sessies;
  • Training of individuele coaching.

 

Contact:

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht